dag 45 - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Geralda Heuvelman - WaarBenJij.nu dag 45 - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Geralda Heuvelman - WaarBenJij.nu
VIP-Report

dag 45

Door: Geralda

Blijf op de hoogte en volg Geralda

28 November 2017 | Australië, Melbourne

En de 'eeuwige roem' gaat naar iemand uit het land van de heerlijke Brugse Zot, proficiat Meeusen. Jij was de eerste die reageerde en het woord 'lekker' goed gelezen had. Toch bijzonder dat je zo ver van huis op een fiets zit met het woord LEKKER erop? Vandaag de laatste dag in Melbourne. Gestart met een wandeling naar de Victora Market, een enorm overdekt complex waar heel veel marktkramen staan. En toen was het tijd voor de kapper want we hebben de afgelopen veel gesmeerd, en dan heb ik het over de zonnebrandcrème, maar ondanks dat is de huid en het haar dusdanig verkleurd dat een bezoekje aan de kapper nodig is. De keuze is reuze dus degene met een aanbieding was onze man. Jos was in vijf minuten klaar met knippen en toen was ik aan de beurt. Och mensen dat was toch wel even een geniet momentje: geknipt en gewassen worden door een heuse adonis. Ja, ja ik weet dat ik zelf ook een stoere vent heb, tegenwoordig met baard, maar die wast m'n haar nooit en geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om hem aan de gang te laten gaan met een schaar. Deze kapper hanteerde zijn schaar wel ietwat rigoureus maar afijn, het haar zal wel weer aangroeien. Jos was intussen gaan wandelen, gelukkig kwam hij mij wel weer ophalen want bij de kapper moest contant betaald worden en jullie raden het al: ik had niet genoeg contantjes in de portemonnee. Toen het probleem was opgelost zijn we op zoek gegaan naar enkele souvenirtjes. Je kan beter met een gericht boodschappenlijstje naar de HEMA of weet ik wat voor winkel gaan dan je bezig houden met souvenirtjes te kopen, man, man wat een gezoek. We hebben ondertussen wel heel veel van de winkelstraten gezien. Alles is gericht op kerst, veel straatversieringen en ook de winkels zijn kersterig aangekleed. Straks nog ergens iets eten, koffers inpakken, slapen en om 6.45 uur naar het vliegveld waar we met het vliegtuig van 9.15 uur vertrekken naar Nieuw-Zeeland. We hebben het fantastisch gehad in Australië, veel gezien en gedaan maar aan alles komt een eind en dat moment is nu aangebroken. Dag Australië, het was ons een waar genoegen.

• 28 November 2017 - 20:49

Ton:

Hoi luitjes,
    Erg leuk die verhalen. Ga zo door!
    Heel veel plezier in Nieuw Zeeland!
    Groetjes Ineke en Ton

• 30 November 2017 - 12:11

Sonja S:

Wat heerlijk dat jullie zo genieten!
    Ik doe dat ook van jullie verhalen!
    Ha. ha en de foto van Jos slaat alles!!!!!!!!!!!!